هر چیزی که قراره کابینت بدونید اینجا هست

این وبلاگ که کابینت لند نام داره که از 0 تا 100 کابینت های آشپزخانه رو برای شما با مطالبش به نمایش میذاره

هر چیزی که قراره کابینت بدونید اینجا هست

این وبلاگ که کابینت لند نام داره که از 0 تا 100 کابینت های آشپزخانه رو برای شما با مطالبش به نمایش میذاره

فیلتر فیلیتگارد

یلتر فیلیتگارد (فیلتر کامینز) در سال 1958 به عنوان یک خط تولید فیلتر برای پاسخگویی به نیازهای عملکرد بالای موتورهای دیزل کامینز توسط شرکت لوازم یدکی موتور کامینز راه‌اندازی شد.
در سال 1963 این شرکت نام خود را به فیلیتگارد fleetguard تغییر داد. برندی که سنگ بنای صنعت فیلتر موتور دیزل شد. در سال 2006 نام این شرکت دوباره به Cummins filtration تغییر یافت.اگر چه محصولات این شرکت هنوز با نام فیلتر فلیتگارد fleetguard به بازار عرضه می‌شود.

فیلتر فیلیتگارد


کامینز فیلترینگ رهبر فناوری در محصولات تصفیه برای موتورهای دیزلی سنگین با حضور جهانی در شش قاره است.
فیلترهای fleetguard به عنوان یکی از راه‌حل‌های مناسب برای مشکلات تصفیه و حفاظت از موتورها در سطح جهانی مطرح است.
برای خرید فیلتر فلیتگارد fleetguard مطمئن‌ترین راه که به کالای اصل و باکیفیت دسترسی داشته باشید مراجعه به نمایندگی‌ رسمی فیلتر فلیتگارد است.

انواع محصولات فیلتر فیلیتگارد

• فیلترهای هوا
• فیلترهای کابین
• فیلترهای روغن
• فیلترهای سوخت
• فیلترهای هیدرولیک

فیلتر هوا فیلیتگارد:

این وسیله‌ای‌ که سر راه هوای ورودی به موتور خودرو قرار می‌گیرد و ذرات ناخالص موجود در هوای ورودی مانند گردوغبار، دوده، رطوبت و خیلی از ذرات مضر دیگر را به خود جذب می‌کند و همچنین وظیفه کنترل میزان هوای ورودی به موتور را بر عهده دارد.

فیلتر روغن فیلیتگارد:

روغن کاری علاوه بر خنک کاری قطعات داخلی موتور، عملیات روانکاری اجزاء موتور و کاهش اصطکاک را نیز انجام می‌دهد تا آن‌ها را از گزند آسیب‌هایی که ممکن است در اثر اصطکاک ایجاد شود، حفظ نماید. یکی دیگر از فرآیندهائیکه در هنگام عبور روغن و در مواجه شدن با قطعات موتور انجام می‌گیرد، شستشو و زدودن کثیفی‌ها می‌باشد. روغن، ذرات ریز و درشت را شسته و در خود حفظ می‌نماید، قطعاً لازم است تا غلظت این ذرات از حدی فراتر نرود، برای رسیدن به این هدف از قطعه‌ای بنام فیلتر روغن استفاده می‌شود، این قطعه روغن موتور را تصفیه می‌نماید و ناخالصی‌های روغن را جذب می‌کند و روغن تمیز را به چرخه شستشو و تمیزکاری باز می‌گرداند تا بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

فیلتر سوخت فیلیتگارد:

 این فیلتر وظیفه تصفیه کردن سوخت از رطوبت و آلودگی‌هایی است که ممکن است وارد سیستم سوخت‌رسانی خودرو شوند را دارا می باشد. همچنین فیلتر سوخت باعث حفاظت از سیستم پاشش سوخت (انژکتور) می‌شود.


خرید فیلتر فیلیتگارد از طریق نمایندگی رسمی فروش فیلتر فیلیتگارد

شرکت فدرال فیلتر به عنوان نمایندگی فیلتر فیلیتگارد با قیمت مناسب اقدام به فروش انواع فیلترهای فیلیتگارد کرده است.
برای اطلاعات بیشتر از قیمت فیلتر فلیتگارد با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122247976

موفقیت جهانی فیلتر کامینز نتیجه اشتیاق این کمپانی برای ارائه پشتیبانی بی نظیر از مشتریان و برتری در همه جوانب کسب و کار است. این کمپانی از عملکرد برتر فیلتراسیون تا روش های کارآمدتر تولید و تحویل را با بالاترین کیفیت ها دنبال می کند.

تکنولوژی های فیلیتگارد در فیلتراسیون، خنک کننده، تهویه میل لنگ و کنترل آلاینده ها کاملا قابل اعتماد بوده و فراتر از استانداردهای OEM را ارائه می دهند. خطوط تولید این کمپانی طیف گسترده‌ای از کاربردها و بازارها از جمله کامیون ها، 4WDها و ون ها، تجهیزات صنعتی برای کاربردهای ساختمانی، معدن، کشاورزی، دریایی و همچنین محصولاتی برای صنعت تولید برق را پوشش می دهند.

فیلیدگارد کسب و کار خود را توسعه می دهد زیرا می داند که برای پیشرفت کمپانی، باید مشتریان خود را پیشرفته تر کند. سیستم های موتور کاهش آلایندگی و تصفیه خودروهای تجاری این کمپانی، جدیدترین مواردی هستند که به محصولات این کمپانی افزوده شدند و به تعهد فیلیدگارد برای استفاده از راه حل های فناوری مناسب برای داشتن سیاره ای پاک تر کمک می کنند.

فیلتر کامینز معتقد است که نه تنها نیازهای مربوط به خدمات مشتریان را برآورده کرده؛ بلکه از آنها فراتر هم می رود. هنگامی که یک محصول فیلتراسیون کامینز را خریداری می کنید، از گارانتی برتر محصولات این کمپانی اطمینان خاطر دارید.

کمپانی کامینز فیلتراسیون متعهد به تولید و عرضه محصولات و خدمات با کیفیت است. سیستم کیفیت این کمپانی در سال 2003 گواهینامه ISO 9001 را دریافت کرده و پس از آن ISO 14001 (محیط زیست) را در سال 2009 و OHSAS 18001 (بهداشت و ایمنی) را در سال 2011 به دست آورده است.

فیلیتگارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد